Η δράση «Ημέρα Υγείας» πραγματοποιήθηκε στις 13 Απριλίου στο χώρο του σχολείου.
- Τις προηγούμενες 2 ημέρες οι μαθητές και μαθήτριες σημείωσαν τις επισκέψεις κλείνοντας ραντεβού.
- Κατά την ημέρα του ραντεβού, οι ασθενείς έδωσαν πληροφορίες υγείας στους μαθητές, οι οποίοι συμπλήρωσαν τον ηλεκτρονικό ιατρικό φάκελο για κάθε συμμετέχοντα
- Στη συνέχεια, πραγματοποιήθηκαν μετρήσεις βασικών ζωτικών σημείων (Αρτηριακή Πίεση, Θερμοκρασία, Σφυγμό), σακχάρου, σωματομετρικών χαρακτηριστικών (βάρος, Δείκτη Μάζας Σώματος, ποσοστό λίπους σώματος, ποσοστό μυϊκού ιστού σώματος, κ.α.), αναπνευστικών όγκων (σπιρομέτρηση), καθώς και καρδιογράφημα.
- Μετά από κάθε εξέταση, το αποτέλεσμα καταχωρήθηκε στην πλατφόρμα τηλεμετρίας, προκειμένου να γίνει έλεγχος από συνεργαζόμενη γιατρό, η οποία θα υποστηρίξει τους μαθητές στην ερμηνεία των αποτελεσμάτων.
.jpg)